Millaiset vaikutuskeinot mobiilissa toimivat?

mobiilimainonta

Lataa Mobiilimainostajan käsikirja 2017

Mobiilin suosio kuluttajien keskuudessa kasvaa valtavalla vauhdilla: jo suurin osa suomalaisista käyttää internetiä älypuhelimellaan. Tämä tarjoaa ennennäkemättömiä mahdollisuuksia myös mainostajille. Millaiset vaikutuskeinot mobiilissa toimivat? Millainen on hyvä mobiilimainos? Miten mobiilimainontaa kannattaa mitata? Tämän kaiken saat selville Mobiilimainostajan käsikirjasta, johon olemme koonneet ajankohtaista perustietoa mobiilimainonnan suunnitteluun.

Opas on tarkoitettu kaikille mobiilimainonnasta kiinnostuneille.

Mobiilimainostajan käsikirja sisältö:

  • Mobiilimainonta Suomessa vuonna 2016 numeroina
  • Mobiilissa kilpaillaan kuluttajan mikrohetkistä
  • Mobiilimainonnan vahvuudet
  • Millainen on hyvä mobiilimainos?
  • Miten mobiilimainontaa kannattaa mitata?
  • Mobiilimainosmuotojen showroom
  • Mobiilimainonnan sanasto